Z branżą komunikacji, PR oraz marketingu związany od ponad dekady.
Praktyk szeroko rozumianych komunikacji, PR oraz marketingu w dużych firmach, organizacjach pozarządowych i instytucjach samorządowych. Chętnie i regularnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniami ze studentami oraz pracownikami Działów Marketingu i Komunikacji na różnego rodzaju konferencjach, warsztatach i spotkaniach. Mentor, trener i konsultant.
W latach 2010 - 2018 pełnił funkcję rzecznika prasowego i kierownika zespołu ds. komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w Miejskim Przedsiębiorstwie Komunikacyjnym w Łodzi. Od 2018 roku odpowiadał za marketing oraz komunikację wewnętrzną i zewnętrzną największego pracodawcy polskiej branży lotniczej - Spółek LS Airport Services S.A. oraz LS Technics Sp. z o.o. zajmujących się obsługą naziemną i techniczną statków powietrznych. W latach 2020 - 2023 r. pełnił funkcję Dyrektora ds. Marketingu i Komunikacji Polskiej Grupy Farmaceutycznej. Następnie, jako Manager ds. Marketingu i Komunikacji oraz Rzecznik Prasowy w Klinikach Neuroradiochirurgii, odpowiadał za całość działań Public Relations, komunikację wewnętrzną, zewnętrzną, wszelkie działania marketingowe Spółki oraz Placówek zarządzanych przez Kliniki Neuroradiochirurgii - Radomskiego Centrum Onkologii, Centrum Gamma Knife w Warszawie, Szpitala Specjalistycznego w Brzezinach oraz Radomskiego Centrum Rodziny. W roku 2025 roku odpowiadał za marketing, komunikację oraz PR Kulczyk Foundation oraz wrócił do LS Airport Services, aby ponownie objąć funkcję Managera ds. Komunikacji i Marketingu oraz Rzecznika Prasowego Spółki.
Laureat Konkursu Dyrektor Marketingu roku 2020/2021 w kategoriach: Best COVID Marketing Response oraz dla najlepszego zespołu marketingu.
Wykładowca na kierunkach "Dziennikarstwo i komunikacja" w Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi.
Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Absolwent Filologii Polskiej na Uniwersytecie Łódzkim oraz studiów "PR i Strategiczne Komunikowanie w Firmach" na SGH w Warszawie.
Mentor w Programie mentoringowym: edycja XIII, 2025/2026
Liczba podopiecznych w tej edycji: 2
Język spotkań: polski
Obszar wsparcia mentee:
- Przygotowanie do wejścia na rynek pracy - np. pomoc w tworzeniu profesjonalnego CV, listu motywacyjnego, profilu LinkedIn
- Planowanie kariery - wspólne określanie celów zawodowych i ścieżki rozwoju w wybranej branży
- Znajomość branży i realiów zawodowych - dzielenie się wiedzą ekspercką i praktyką z obszaru, w którym mentor pracuje
- Komunikacja i budowanie relacji - rozwój umiejętności prezentacji, nawiązywania i utrzymywania relacji zawodowych
- Wellbeing i równowaga - wskazówki, jak dbać o dobrostan psychiczny, radzić sobie ze stresem i zachować równowagę między życiem prywatnym a zawodowym
- Pewność siebie i motywacja – praca nad samoświadomością, odwagą do podejmowania wyzwań i wiarą we własne możliwości
