Uniwersytet Łódzki wysoko w rankingu Top Marka 2024

Nasza uczelnia znalazła się na wysokim, czwartym miejscu wśród polskich uniwersytetów w opublikowanym przez branżowy magazyn „Press” rankingu Top Marka 2024, opisującym 500 najsilniejszych medialnie marek w Polsce.

W tegorocznym zestawieniu znalazło się łącznie 10 uczelni, w tym aż 7 uniwersytetów. Są to w kolejności:  

  • Uniwersytet Warszawski 
  • Uniwersytet Jagielloński 
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu 
  • Uniwersytet Łódzki 
  • Uniwersytet Gdański 
  • Uniwersytet Wrocławski 
  • Uniwersytet Śląski w Katowicach 

Bardzo ważnym współczynnikiem branym pod uwagę podczas zestawienia był impact, czyli szacowane dotarcie informacji o marce. Oblicza się go na podstawie danych o zasięgu mediów, w których ukazały się wzmianki.  Tworząc ranking, przeanalizowano ponad 1,4 mln materiałów prasowych, 11,9 mln publikacji internetowych oraz 18,2 mln wpisów w mediach społecznościowych. Badanie wykonał Instytut Monitorowania Mediów. 


POZNAJ NASZE BIURO PRASOWE

Materiał: Magazyn Press
Redakcja: Centrum Komunikacji i PR UŁ